Moduł 1.
Zarządzanie czasem czy sobą w czasie?
Lekcja 1. Wprowadzenie
O tym, dlaczego warto zajmować się zarządzaniem sobą w czasie, jakie są wyzwania współczesnego świata i dlaczego należy uczyć się przez całe życie, jakie korzyści przynosi zwiększenie umiejętności zarządzania sobą w czasie, dlaczego jednym jest łatwiej, a inni wciąż nie mogą zdążyć.
Lekcja 2. Planowanie zadań i realizacja priorytetów
O tym, jak i po co ustalać priorytety, jak dzięki temu łatwiej podejmować decyzje, jak zastosować Zasadę Pareto, a jak Regułę 60:40.
Lekcja 3. Realizacja zadań zgodnie z celami
O tym, jak rozumieć cel, na czym polega spójność celów, jak się ma ich realizacja do zarządzania sobą w czasie i jak sprawdzić, czy jest się na właściwej drodze do realizacji celów. Ta lekcja pozwala też na określenie własnych celów.
Lekcja 4. Analiza wykorzystania czasu pracy
O tym, jak indywidualnie wykorzystujemy czas, jak zarządzać działaniami w czasie, jak szacować czas przeznaczony na poszczególne grupy działań i jak poprzez zmianę proporcji dążyć do doskonałości. Dzięki specjalnym narzędziom, które można pobrać, ta lekcja pozwala na dokładną analizę wykorzystania swojego czasu.