Mówi się, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. To prawda. Szkoda tylko, że najczęściej mówiąc o pierwszym wrażeniu myślimy o stroju. Gdybym 10 lat temu, zaczynając swoją pracę, wydała te pieniądze na szkolenie NOWA PRACA zamiast na nową sukienkę, to komfort mojej pracy byłby zupełnie inny. Szkolenie „Nowa praca“ jest warte każdych pieniędzy. To inwestycja w swój rozwój, a kosztuje tylko tyle, co nowa sukienka do pracy. Polecam!
OPIS PROBLEMU
Występowanie przed innymi ludźmi u wielu osób budzi strach i to większy niż przed robactwem, problemami finansowymi, a nawet śmiercią!
Stresujemy się, ponieważ kompletnie nie wiemy, jak się do tego przygotować. To powoduje, że stawiamy sobie wymagania, które przekraczają nasze możliwości. W dodatku przeraża nas, że w czasie wystąpienia wydarzy się coś, co nas przerośnie: padnie pytanie, na które nie będziemy znali odpowiedzi albo zapomnimy, co mamy powiedzieć.
Podobne obawy sprawiają, że wiele osób rezygnuje z publicznego zabierania głosu. W ten sposób, niestety, pozbawia się szansy na powodzenie i sukces: na zaprezentowanie siebie z jak najlepszej strony, na przekonanie innych do swojego zdania, na sprzedaż swojego produktu, na obronę siebie w trudnej sytuacji, na zbudowanie osobistego prestiżu.
Wierzymy, że najlepszym antidotum na wszelkie strachy i obawy jest wiedza. Szkolenie pt. „Wystąpienia publiczne” to kompendium najważniejszych informacji na temat wystąpień publicznych. Kurs prowadzi dwóch doświadczonych trenerów.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA,
czyli NAUCZĘ się, jak:
- lepiej się komunikować z innymi,
- ciekawie opowiadać,
- pozytywnie nastawiać się do wystąpień publicznych,
- ograniczać stres,
- budować swoje wystąpienie, aby było zrozumiałe i przekonujące,
- zachowywać się w trakcie wystąpienia,
- budować dobre relacje ze słuchaczami,
- radzić sobie w trudnych sytuacjach na scenie,
- ćwiczyć dykcję,
- odczytywać mowę ciała,
- trenować wystąpienia, aby stawać się coraz lepszym mówcą,
- jakie cechy rozwijać u siebie, aby stać się lubianym mówcą.
To szkolenie jest dla wszystkich, którzy:
- występują przed innymi ludźmi,
- chcą się lepiej komunikować i ładniej mówić,
- chcą skuteczniej przekonywać innych do swoich pomysłów, idei czy projektów ,
- pełnią funkcje kierownicze oraz reprezentacyjne i poprzez wystąpienia publiczne budują autorytet,
- chcą sprzedawać z lepszymi efektami,
- chcą ograniczyć stres związany z zabieraniem głosu przed innymi ludźmi,
- występują w roli prowadzących lub moderatorów spotkań,
- chcą poprawić swoje umiejętności porozumiewania się z innymi ludźmi.
Szkolenie online. Jak to działa?

Szkolenie składa się z określonej liczby filmów do oglądania online na specjalnej platformie.

Kupując szkolenie otrzymuje się dostęp do platformy na okres 3 miesięcy.

Każdy samodzielnie decyduje kiedy się szkoli i ile czasu na to poświęca. My podpowiadamy najlepsze rozwiązanie.

Pod każdym filmem można pobrać materiały szkoleniowe w formie pdf.

Szkolenie zostało zrealizowane przez kilkuosobowy zespół z użyciem najwyższej jakości sprzętu.

LICZBA LEKCJI
29

CZAS TRWANIA
ponad 5 godz.

MATERIAŁY POMOCNICZE
pdf
Program szkolenia
Moduł 1. Najważniejsze informacje na początek
Lekcja 1. Czym jest wystąpienie publiczne?
O tym, co charakteryzuje dobre wystąpienie publiczne, nad czym należy popracować, kiedy przygotowujemy się do wystąpienia i czy umiejętności publicznego występowania przydają się wyłącznie na scenie.
Lekcja 2. Kogo lubimy słuchać?
O tym, jacy mówcy wywołują sympatię, a jacy niechęć publiczności.
Lekcja 3. Dlaczego warto występować publicznie?
O tym, co zyskujemy dzięki wystąpieniom publicznym i dlaczego to forma komunikacji, której warto się nauczyć.


Moduł 2. Mówca
Lekcja 1. Jakie cechy mówcy pomagają w wystąpieniach publicznych?
O cechach, które warto u siebie rozwijać, jeśli chce się być dobrym mówcą i tych, których lepiej się wystrzegać.
Lekcja 2. Jakiego języka używać, gdy występujemy publicznie?
O tym, jak mówić i jakiego sposobu mówienia do publiczności unikać.
Lekcja 3. Najpopularniejsze błędy językowe
O tym, jakie błędy językowe mówcy popełniają najczęściej i jakie są poprawne formy.
Lekcja 4. Jak minimalizować negatywne skutki stresu?
O tym, jak powstaje trema, jak można jej uniknąć, jak obniżać poziom napięcia i stresu tuż przed wystąpieniem i o tym, jak stworzyć relację z publicznością, gdy jesteśmy mocno zestresowani.
Lekcja 5. Czym mówimy i jak mówimy?
O tym, z czego składa się aparat mowy.
Lekcja 6. Głos. Ćwiczenia
O tym, jak przygotować się do mówienia i co przeszkadza w płynnym i ciekawym mówieniu. Lekcja zawiera ćwiczenia na zdrowy, silny głos.
Lekcja 7. Mowa ciała
O tym, co to jest mowa ciała i jaką odgrywa rolę w czasie wystąpień publicznych, o mitach związanych z tym tematem, o dystansie interpersonalnym, a także o tym, co komunikują różne gesty i postawy oraz o tym, czy być ekspresyjnym w czasie wystąpienia publicznego.
Lekcja 8. Role i prototypy
O tym, na czym polega „rola” oraz czym jest „prototyp” w procesie autoprezentacji i jak dzięki tej wiedzy skutecznie wywierać wrażenie na innych.
Lekcja 9. Dress code podczas wystąpień publicznych
O tym, jaki strój wybrać, gdy występujemy publicznie, jakich ubrań i tkanin unikać, jakie stroje mogą działać na niekorzyść mówcy, kiedy przemawia publicznie.
Moduł 3. Wystąpienie
Lekcja 1. Praca z tekstem i bez tekstu
O wadach przemawiania z kartką i bez oraz o tym, jak przygotować sobie notatki do wystąpienia w taki sposób, aby były jak najbardziej pomocne, co lepiej czytać w czasie wystąpienia, a co powiedzieć z głowy.
Lekcja 2. Budowanie scenariusza wystąpienia
O tym, jak stworzyć scenariusz własnego wystąpienia, co można w nim zawrzeć i jak nie być jego niewolnikiem.
Lekcja 3. Wstęp
O tym, jak rozpocząć wystąpienie, jak nawiązać kontakt ze słuchaczami, czy warto improwizować we wstępie do wystąpienia. Lekcja zawiera konkretne pomysły na to, od czego można rozpocząć wystąpienie.
Lekcja 4. Rozwinięcie
O tym, jak zbudować środek swojego wystąpienia. Lekcja przedstawia konkretne pomysły.
Lekcja 5. Zakończenie
O tym, jak zakończyć swoje wystąpienie, jak zadbać o to, aby słuchacz zapamiętał to, na czym zależy nam najbardziej, jak dużą siłę perswazji ma odpowiednie zakończenie i z czym zostawić słuchaczy.
Lekcja 6. Argumenty
O tym, czym charakteryzują się argumenty logiczne, rzeczowe i emocjonalne, na co uważać, kiedy się po nie sięga, jak przygotowywać argumenty na poparcie swojej tezy i jak przedstawiać je w swoim wystąpieniu, aby siła jego perswazji była jak największa.
Lekcja 7. Nawigowanie
O tym, jak mówić, jakich konkretnie zwrotów używać i jak posługiwać się pauzą, aby ułatwić słuchaczowi rozumienie naszego wystąpienia i pomóc w jak najlepszym przyswojeniu naszego przekazu.
Lekcja 8. Jako kto mówisz?
O tym, jak przedstawiać się słuchaczom i jak w ten sposób zwiększać siłę perswazji.
Lekcja 9. Charakter i miejsce wystąpienia
O tym, jak okazja i miejsce wpływa na sposób mówienia, na co zwrócić uwagę, kiedy przemawia się w zamkniętym pomieszczeniu przestrzeni otwartej i jak wykorzystać dane miejsce do nawiązania jeszcze lepszego kontaktu ze słuchaczem.
Lekcja 10. Ruch sceniczny
O tym, jak poruszać się po scenie, jak wyznaczyć sobie punkty orientacyjne, jakie zachowania świadczą o pewności siebie, o czym pamiętać, gdy występuje się z kimś i jak utrzymywać kontakt wzrokowy z publicznością.
Lekcja 11. Praca z mikrofonem i bez mikrofonu
O tym, jakie są rodzaje mikrofonów, jak pracować z każdym z nich, na co uważać, kiedy pracuje się z mikrofonem, jak ważna jest próba mikrofonu i jakie są najczęstsze błędy w pracy z mikrofonem, których należy unikać.


Moduł 4. Relacja z publicznością
Lekcja 1. Kontakt z publicznością i wykorzystanie zdarzeń
O tym, jak zjednać sobie słuchaczy, jak wchodzić w interakcję z publicznością i jak tego nie robić oraz co robić, jeśli widzimy, że publiczność zaczyna być rozproszona.
Lekcja 2. Czego nie robić wobec publiczności/słuchacza?
O tym, jakie zachowania sprawiają, że publiczność stanie się nam niechętna.
Lekcja 3. Jak utrzymać uwagę słuchaczy?
O tym, jak przy pomocy rekwizytów, historii, stosowaniu pauzy, głosu oraz umiejętnościom aktorskim utrzymywać uwagę słuchaczy.
Lekcja 4. Utrudnienia w komunikacji
O tym, co powoduje utrudnienia w komunikacji ze słuchaczami i jak zachować się w sytuacji, gdy ktoś z publiczności zadaje nam pytanie, na które nie znamy odpowiedzi albo nas atakuje.
Lekcja 5. Trudne sytuacje
O tym, co zrobić w sytuacji awarii sprzętu, problemów technicznych, zgubienia wątku w swoim wystąpieniu, kłopotów zdrowotnych, a nawet ewakuacji.
Moduł 5. Podsumowanie
Lekcja 1. Jak trenować wystąpienia publiczne?
O tym, jak na co dzień pomagać sobie w dążeniu do doskonałości w wystąpieniach publicznych.

ZALETY SZKOLENIA
- Od razu po zakupie szkolenia otrzymują Państwo do niego dostęp.
- Uczą się Państwo wtedy, kiedy chcą.
- Dopasowują Państwo tempo nauki do własnych możliwości i potrzeb.
- Mogą Państwo oglądać wszystkie filmy tyle razy, ile chcą przez cały okres dostępu do szkolenia.
- Dzięki materiałom do pobrania będą mogli Państwo z łatwością utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w każdej chwili, nawet po zakończeniu okresu dostępu z kursu.
- Zdobywają Państwo nową wiedzę bez konieczności wychodzenia z domu.
- Dostają Państwo ponadprzeciętną ilość praktycznych wskazówek z życia wziętych.
- Otrzymują Państwo prawdziwą wiedzę, a nie opinie.
- Kursy mają jasną i przejrzystą strukturę: są podzielona na moduły, a moduły na lekcje.
- Szkolenie zostało stworzone przez osoby, które znają temat nie tylko w teorii, ale także w praktyce.
- Kurs prowadzą cenieni i znani eksperci.
Prowadzący
Magda Miśka-Jackowska – dziennikarka, prezenter, konferansjer. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce. Z mikrofonem pracuje od ponad 20 lat.
Należy do wąskiego grona profesjonalnych dziennikarzy w Europie, zajmujących się muzyką filmową. Autorka podcastu „Score and the City”. Od 2005 do 2020 roku w zespole radia RMF Classic. Poza działalnością radiową ma doświadczenie również w prowadzeniu programów telewizyjnych oraz wydarzeń muzycznych na żywo (TVN, TVP).
Jej szerokie doświadczenie prelegenckie i dziennikarskie obejmuje różnorodne media, narzędzia i gatunki muzyczne. Jako konferansjer od ponad 13 lat związana jest ze znakomitymi instytucjami kultury w całej Polsce.
Regularnie współpracuje z filharmoniami, festiwalami muzycznymi, prowadzi gale, koncerty i konkursy muzyczne w kraju. Od pięciu lat przygotowuje i prowadzi warsztaty, poświęcone pracy z głosem i wystąpieniom publicznym. Dedykowane są zarówno młodzieży i studentom, jak i dorosłym oraz środowisku biznesowemu.
Jako pedagog związana jest z Akademią Muzyczną w Łodzi i Uniwersytetem Śląskim, gdzie pracuje m.in. z przyszłymi dziennikarzami muzycznymi i prezenterami, ucząc ich, jak pięknie mówić. Do tej pory przeprowadziła ponad 100 godzin szkoleniowych.


Prowadzący
Wojciech S. Wocław – zawodowy konferansjer, szkoleniowiec, założyciel Polskiej Szkoły Etykiety, partner zarządzający w Agencji Komunikacji ŻYCIE.
Prowadzi szkolenia z savoir-vivre’u, etykiety w biznesie i dress code’u. Autor książek “Savoir-vivre, czyli jak ułatwić sobie życie” oraz „Etykieta w biznesie, czyli jak ułatwić sobie życie w pracy“ i filmowych poradników, które można oglądać na kanale „Wojciech S. Wocław“ w serwisie Youtube.
Występował w 10 krajach na 4 kontynentach. W 2017 roku jego nazwisko pojawiło się w „Rankingu najlepszych prowadzących“ magazynu PRESS. Nazywany jest ulubionym konferansjerem polskiego biznesu.
Pracuje dla największych polskich i zagranicznych firm, wykłada na uczelniach wyższych. Częsty gość programów telewizyjnych i radiowych. Więcej na www.wojciechswoclaw.pl.
Opinie
Dla osoby, która dopiero zaczyna karierę zawodową, całe szkolenie idealnie obrazuje, w jak najlepszy sposób przejść cały ten nowy i obcy proces, jakim jest znalezienie pierwszej pracy, a następnie podjęcie się jej. Każdy filmik udziela mi wyczerpującej odpowiedzi na dany temat, przedstawiony na początku. Wielki plus za slajdy w filmikach. Bardzo dobrze, że poruszane są kwestie dotyczące m.in. bezpłatnych praktyk, które nie zachęcają osób w moim wieku. Natomiast po obejrzeniu szkolenia można wyciągnąć wnioski, że takie praktyki wiele wnoszą do naszego zawodowego doświadczenia i są w stanie zaowocować w przyszłości. Z pewnością szkolenie te uspokoi każdą młodą osobę, ponieważ pokazuje, że cały ten proces nie jest straszny i uczy jak podejść do tego elegancko i profesjonalnie. Całe szkolenie wiele uczy i z pewnością pomoże w zbudowaniu profesjonalnego wizerunku oraz w opanowaniu całego procesu przez młodych pracowników. Jak dla mnie świetne i bardzo pomocne szkolenie.
Pomimo 12 letniego doświadczenia pracy na całym świecie pewne aspekty, w szczególności komunikacji ze współpracownikami, wciąż są dla mnie problematyczne. Szkolenie jest odpowiedzią na każdy ewentualny problem. Przedstawia wachlarz rozwiązań dla potencjalnie kłopotliwych sytuacji. Jest również skarbnicą wiedzy dla wszystkich adeptów, którzy dopiero zaczynają swoją zawodową karierę. Staranne i dokładne omówienie zagadnień związanych z pracą i etykietą pozwolą każdemu od pierwszego dnia rozpoczęcia pracy być profesjonalnym. Żałuje tylko, iż szkolenie to nie było dostępne 12 lat temu kiedy stawiałam swoje pierwsze kroki. Serdecznie Polecam!
Kup szkolenie
Kupując szkolenie otrzymują Państwo:
dostęp online do materiałów wideo przez okres 3 miesięcy
możliwość ściągnięcia materiałów szkoleniowych w formie pdf
Udział w przygotowaniu szkolenia brali:
Pomysł: Wojciech S. Wocław
Scenariusz i prowadzenie: Magda Miśka-Jackowska i Wojciech S. Wocław
Operator i montaż: Dominik Kusion
Grafiki: Dmytro Nikiforchuk