Nowa praca.
Jak dobrze wypaść?

SZKOLENIE ONLINE

To szkolenie jest dla wszystkich, którzy:

  • są na początku swojej drogi zawodowej i wybierają się do pierwszej pracy,
  • zaczynają pracę w nowym miejscu,
  • nie wiedzą lub nie mają pomysłu na to, jak zbudować dobre relacje ze współpracownikami, przełożonymi, partnerami biznesowymi i klientami,
  • zastanawiają się, jak budować swój autorytet i zyskiwać szacunek współpracowników,
  • stawiają w relacjach z ludźmi na szczerość, prawdomówność i wzajemny szacunek,
  • są pracodawcami i zastanawiają się, co doradzić młodym i nowym pracownikom, którzy dopiero dołączyli do zespołu.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA,
czyli NAUCZĘ się, jak:

  • rozumieć hierarchię oraz jak budować dobre relacje z przełożonym i współpracownikami,
  • radzić sobie w sytuacjach konfliktowych w pracy,
  • skutecznie rozmawiać o podwyżce,
  • być asertywnym,
  • obsługiwać klientów oraz jak współpracować z innymi firmami i podwykonawcami,
  • występować publicznie i prowadzić prezentacje biznesowe,
  • zyskać autorytet i szacunek współpracowników oraz klientów
  • oraz jak patrzeć na pierwszą pracę i zatrudnienie z szerszej perspektywy – nie tylko własnej, ale i pracodawcy.

Szkolenie online. Jak to działa?

Szkolenie składa się z określonej liczby filmów do oglądania online na specjalnej platformie.

Kupując szkolenie otrzymuje się dostęp do platformy na okres 3 miesięcy.

Każdy samodzielnie decyduje kiedy się szkoli i ile czasu na to poświęca. My podpowiadamy najlepsze rozwiązanie.

Pod każdym filmem można pobrać materiały szkoleniowe w formie pdf.

Szkolenie zostało zrealizowane przez kilkuosobowy zespół z użyciem najwyższej jakości sprzętu.

LICZBA MODUŁÓW
15

CZAS TRWANIA
3 h 15 min

MATERIAŁY POMOCNICZE
pdf

OPIS PROBLEMU

Nowa praca to nowe sytuacje, ludzie i otoczenie. Jeśli w dodatku to debiut na polu zawodowym, nie mamy żadnych doświadczeń, które mogłyby stanowić dla nas jakiś punkt wyjścia.

To czas, kiedy wielu rzeczy się nie wie i nie potrafi. Jednocześnie młody profesjonalista chce budować swój autorytet i zdobywać szacunek współpracowników. Boi się przyznać do niewiedzy, obawia zapytać o zdanie i radę innych. W efekcie skazuje się na popełnianie błędów. Chce być odbierany jako pewny siebie, inni widzą w nim za to osobę zarozumiałą. Uważa, że jest asertywny, według współpracowników zaś – agresywny. To szkolenie pozwoli odnieść sukces w nowym miejscu pracy. Poprowadzi pracownika przez całą drogę budowania swojej pozycji w zespole, negocjacji wynagrodzenia, sztuki wystąpień publicznych oraz kontaktów z klientami. Dodatkowo, co niezwykle ważne, pozwoli zrozumieć oczekiwania pracodawcy, ułatwi funkcjonowanie w grupie oraz zwiększy empatię, która scala zespół i znacząco zwiększa jego kreatywność i zaangażowanie w pracę.

ZALETY SZKOLENIA

  • Kurs przedstawia zagadnienie nie tylko z perspektywy pracownika, ale także pracodawcy.
  • Sposób prezentacji tematu pozwala lepiej zrozumieć wzajemne motywacje pracodawców i pracowników oraz przyczyny najczęstszych nieporozumień. Dzięki temu daje szansę na szybsze odnalezienie się w nowej rzeczywistości.
  • Szkolenie uczy postawy asertywnej, która zakłada traktowanie obu stron komunikacji z równym szacunkiem.
  • Kurs zawiera informacje na temat bardzo wielu aspektów pracy: od budowania relacji wewnątrz i poza firmą, przez zagadnienie ubioru czy podejścia do własności firmy, po prezentacje biznesowe czy proces odchodzenia z pracy.
  • Nauka przebiega w lekkiej i pełnej humoru atmosferze.
  • Przekazujemy wiedzę w atrakcyjnej i innowacyjnej formie.
  • Uczestnicy otrzymują dodatkowo materiały do pobrania oraz zestawy wartościowych i interesujących ćwiczeń, których wykonanie pozwoli na jeszcze lepsze zrozumienie zagadnienia i przygotowanie się do pierwszej pracy.
  • Szkolenie zostało stworzone przez osobę, która zna temat nie tylko w teorii, ale także w praktyce.
  • Kurs prowadzi ceniony i znany z programów telewizyjnych i internetowych ekspert.

Program szkolenia

Moduł 1.
Podejście do pierwszej i do nowej pracy

O tym, jak do pracy podchodzą profesjonaliści, jak ułożyć sobie priorytety, jak uniknąć błędów, które popełnia bardzo wielu ludzi, jak pracować lepiej i wydajniej, jak dostrzegać szansę tam, gdzie inni widzą przeszkody.

Moduł 2.
Relacje z przełożonym

O tym, jak zyskać szacunek przełożonego, a w przyszłości szansę na awans, czym w życiu zawodowym kieruje się przełożony, jak się z nim skutecznie komunikować i na czym polega asertywność w relacjach z przełożonym.

Moduł 3.
Relacje ze współpracownikami

O tym, jak prosto zbudować świetne relacje ze współpracownikami, jak dać się polubić i zyskać szacunek oraz zbudować autorytet, jak radzić sobie z niechętnym współpracownikiem i o czym pamiętać, gdy zyska się awans.

Moduł 4.
W biurze i na stanowisku pracy

O tym, jak zachowywać się w biurze typu open space, a jak w czyimś gabinecie, jak dbać o porządek na stanowisku pracy i w firmowej kuchni oraz jak unikać konfliktów ze współpracownikami.

Moduł 5.
Na pan, pani

O tym, jak zwracać się do współpracowników i przełożonych w biurze i na spotkaniu z klientami i dlaczego w tym kontekście lepiej nie podążać ślepo za modą.

Moduł 6.
Przyjaźnie i konflikty w pracy

O tym, jakich granic nie przekraczać w relacjach ze współpracownikami, co zrobić, gdy zakochamy się w kimś z pracy i jak poradzić sobie z niemiłym współpracownikiem.

Moduł 7.
Własność firmy

O tym, jak lepiej i wydajniej korzystać z narzędzi, które otrzymuje się w pracy i w ten sposób zwiększyć swoje szanse na wyższe zarobki oraz czym jest niematerialna własność firmy i jak o nią dbać.

Moduł 8.
Strój do pracy

O tym, jaki strój wybierać do pracy, jakich błędów unikać, jak strój buduje wizerunek profesjonalisty i pomaga w zdobyciu awansu.

Moduł 9.
Obsługa klienta i relacje z klientami

O tym, na czym polega profesjonalizm w relacjach z klientami, jak budować z nimi partnerskie relacje, ale nie przekraczać granic prywatności, jak pisać e-maile, jakie są podstawy obsługi klienta i jak rozumieć powiedzenie „klient ma zawsze rację“.

Moduł 10.
Relacje ze zleceniobiorcami i podwykonawcami

O tym, kiedy korzysta się z usług podwykonawców, jak komunikować się z nimi, żeby zbudować świetne relacje, na co zwrócić uwagę podczas sporządzania umowy z podwykonawcą i jak unikać błędów w takiej współpracy.

Moduł 11.
Autoprezentacja

O tym, jak w różnych sytuacjach przedstawić się współpracownikom, klientom, uczestnikom spotkań biznesowych i konferencji.

Moduł 12.
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

O tym, jak nie stresować się wystąpieniami publicznymi, jak się do nich dobrze przygotować, jak opracować swoje wystąpienie w zależności od celu, który chcę osiągnąć, jak wykorzystywać prezentacje komputerowe w swoich wystąpieniach oraz jak krótko i ciekawie zaprezentować firmę na spotkaniu z klientem.

Moduł 13.
Rozmowa o podwyżce

O tym, kiedy poprosić przełożonego o taką rozmowę, jak się do niej przygotować i jakich argumentów użyć, by zwiększyć swoje szanse na powodzenie.

Moduł 14.
Urlopy i zwolnienia lekarskie

O tym, jak przygotować firmę i współpracowników do swojego urlopu oraz co robić na co dzień, żeby nasza nieobecność była jak najmniej odczuwalna.

Moduł 15.
Rezygnacja z pracy i utrata pracy

O tym, co zrobić w sytuacji zwolnienia i jakich błędów nie popełniać oraz jak z pracy rezygnują profesjonaliści.

Prowadzący

Wojciech S. Wocław – zawodowy konferansjer, szkoleniowiec, założyciel Polskiej Szkoły Etykiety, partner zarządzający w Agencji Komunikacji ŻYCIE.

Prowadzi szkolenia z savoir-vivre’u, etykiety w biznesie i dress code’u. Autor książek “Savoir-vivre, czyli jak ułatwić sobie życie” oraz „Etykieta w biznesie, czyli jak ułatwić sobie życie w pracy“ i filmowych poradników, które można oglądać na kanale „Wojciech S. Wocław“ w serwisie Youtube.

Występował w 10 krajach na 4 kontynentach. W 2017 roku jego nazwisko pojawiło się w „Rankingu najlepszych prowadzących“ magazynu PRESS. Nazywany jest ulubionym konferansjerem polskiego biznesu.

Pracuje dla największych polskich i zagranicznych firm, wykłada na uczelniach wyższych. Częsty gość programów telewizyjnych i radiowych. Więcej na www.wojciechswoclaw.pl.

Opinie

Kup szkolenie

Kupując szkolenie otrzymują Państwo:
dostęp online do materiałów wideo przez okres 3 miesięcy
możliwość ściągnięcia materiałów szkoleniowych w formie pdf

Udział w przygotowaniu szkolenia brali:

Pomysł, scenariusz, prowadzenie: Wojciech S. Wocław
Kierownik produkcji: Maja Dylczyk
Operatorzy kamer: Artur Michalik, Maciej Karnas

Montaż: Maciej Karnas
Grafiki: Ivanna Androshulik
Animacje: Adam Nyk

Menu