Mówi się, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. To prawda. Szkoda tylko, że najczęściej mówiąc o pierwszym wrażeniu myślimy o stroju. Gdybym 10 lat temu, zaczynając swoją pracę, wydała te pieniądze na szkolenie NOWA PRACA zamiast na nową sukienkę, to komfort mojej pracy byłby zupełnie inny. Szkolenie „Nowa praca“ jest warte każdych pieniędzy. To inwestycja w swój rozwój, a kosztuje tylko tyle, co nowa sukienka do pracy. Polecam!
Nowa praca.

OPIS PROBLEMU
Nowa praca to nowe sytuacje, ludzie i otoczenie. Jeśli w dodatku to debiut na polu zawodowym, nie mamy żadnych doświadczeń, które mogłyby stanowić dla nas jakiś punkt wyjścia.
To czas, kiedy wielu rzeczy się nie wie i nie potrafi. Jednocześnie młody profesjonalista chce budować swój autorytet i zdobywać szacunek współpracowników. Boi się przyznać do niewiedzy, obawia zapytać o zdanie i radę innych. W efekcie skazuje się na popełnianie błędów. Chce być odbierany jako pewny siebie, inni widzą w nim za to osobę zarozumiałą. Uważa, że jest asertywny, według współpracowników zaś – agresywny. To szkolenie pozwoli odnieść sukces w nowym miejscu pracy. Poprowadzi pracownika przez całą drogę budowania swojej pozycji w zespole, negocjacji wynagrodzenia, sztuki wystąpień publicznych oraz kontaktów z klientami. Dodatkowo, co niezwykle ważne, pozwoli zrozumieć oczekiwania pracodawcy, ułatwi funkcjonowanie w grupie oraz zwiększy empatię, która scala zespół i znacząco zwiększa jego kreatywność i zaangażowanie w pracę.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA,
czyli NAUCZĘ się, jak:
- rozumieć hierarchię oraz jak budować dobre relacje z przełożonym i współpracownikami,
- radzić sobie w sytuacjach konfliktowych w pracy,
- skutecznie rozmawiać o podwyżce,
- być asertywnym,
- obsługiwać klientów oraz jak współpracować z innymi firmami i podwykonawcami,
- występować publicznie i prowadzić prezentacje biznesowe,
- zyskać autorytet i szacunek współpracowników oraz klientów
- oraz jak patrzeć na pierwszą pracę i zatrudnienie z szerszej perspektywy – nie tylko własnej, ale i pracodawcy.
To szkolenie jest dla wszystkich, którzy:
- są na początku swojej drogi zawodowej i wybierają się do pierwszej pracy,
- zaczynają pracę w nowym miejscu,
- nie wiedzą lub nie mają pomysłu na to, jak zbudować dobre relacje ze współpracownikami, przełożonymi, partnerami biznesowymi i klientami,
- zastanawiają się, jak budować swój autorytet i zyskiwać szacunek współpracowników,
- stawiają w relacjach z ludźmi na szczerość, prawdomówność i wzajemny szacunek,
- są pracodawcami i zastanawiają się, co doradzić młodym i nowym pracownikom, którzy dopiero dołączyli do zespołu.
Szkolenie online. Jak to działa?

Szkolenie składa się z określonej liczby filmów do oglądania online na specjalnej platformie.

Kupując szkolenie otrzymuje się dostęp do platformy na okres 3 miesięcy.

Każdy samodzielnie decyduje kiedy się szkoli i ile czasu na to poświęca. My podpowiadamy najlepsze rozwiązanie.

Pod każdym filmem można pobrać materiały szkoleniowe w formie pdf.

Szkolenie zostało zrealizowane przez kilkuosobowy zespół z użyciem najwyższej jakości sprzętu.

LICZBA MODUŁÓW
15

CZAS TRWANIA
3 h 15 min

MATERIAŁY POMOCNICZE
pdf
ZALETY SZKOLENIA
- Kurs przedstawia zagadnienie nie tylko z perspektywy pracownika, ale także pracodawcy.
- Sposób prezentacji tematu pozwala lepiej zrozumieć wzajemne motywacje pracodawców i pracowników oraz przyczyny najczęstszych nieporozumień. Dzięki temu daje szansę na szybsze odnalezienie się w nowej rzeczywistości.
- Szkolenie uczy postawy asertywnej, która zakłada traktowanie obu stron komunikacji z równym szacunkiem.
- Kurs zawiera informacje na temat bardzo wielu aspektów pracy: od budowania relacji wewnątrz i poza firmą, przez zagadnienie ubioru czy podejścia do własności firmy, po prezentacje biznesowe czy proces odchodzenia z pracy.
- Nauka przebiega w lekkiej i pełnej humoru atmosferze.
- Przekazujemy wiedzę w atrakcyjnej i innowacyjnej formie.
- Uczestnicy otrzymują dodatkowo materiały do pobrania oraz zestawy wartościowych i interesujących ćwiczeń, których wykonanie pozwoli na jeszcze lepsze zrozumienie zagadnienia i przygotowanie się do pierwszej pracy.
- Szkolenie zostało stworzone przez osobę, która zna temat nie tylko w teorii, ale także w praktyce.
- Kurs prowadzi ceniony i znany z programów telewizyjnych i internetowych ekspert.
Program szkolenia
Moduł 1.
Podejście do pierwszej i do nowej pracy
O tym, jak do pracy podchodzą profesjonaliści, jak ułożyć sobie priorytety, jak uniknąć błędów, które popełnia bardzo wielu ludzi, jak pracować lepiej i wydajniej, jak dostrzegać szansę tam, gdzie inni widzą przeszkody.


Moduł 2.
Relacje z przełożonym
O tym, jak zyskać szacunek przełożonego, a w przyszłości szansę na awans, czym w życiu zawodowym kieruje się przełożony, jak się z nim skutecznie komunikować i na czym polega asertywność w relacjach z przełożonym.
Moduł 3.
Relacje ze współpracownikami
O tym, jak prosto zbudować świetne relacje ze współpracownikami, jak dać się polubić i zyskać szacunek oraz zbudować autorytet, jak radzić sobie z niechętnym współpracownikiem i o czym pamiętać, gdy zyska się awans.


Moduł 4.
W biurze i na stanowisku pracy
O tym, jak zachowywać się w biurze typu open space, a jak w czyimś gabinecie, jak dbać o porządek na stanowisku pracy i w firmowej kuchni oraz jak unikać konfliktów ze współpracownikami.
Moduł 5.
Na pan, pani
O tym, jak zwracać się do współpracowników i przełożonych w biurze i na spotkaniu z klientami i dlaczego w tym kontekście lepiej nie podążać ślepo za modą.


Moduł 6.
Przyjaźnie i konflikty w pracy
O tym, jakich granic nie przekraczać w relacjach ze współpracownikami, co zrobić, gdy zakochamy się w kimś z pracy i jak poradzić sobie z niemiłym współpracownikiem.
Moduł 7.
Własność firmy
O tym, jak lepiej i wydajniej korzystać z narzędzi, które otrzymuje się w pracy i w ten sposób zwiększyć swoje szanse na wyższe zarobki oraz czym jest niematerialna własność firmy i jak o nią dbać.


Moduł 8.
Strój do pracy
O tym, jaki strój wybierać do pracy, jakich błędów unikać, jak strój buduje wizerunek profesjonalisty i pomaga w zdobyciu awansu.
Moduł 9.
Obsługa klienta i relacje z klientami
O tym, na czym polega profesjonalizm w relacjach z klientami, jak budować z nimi partnerskie relacje, ale nie przekraczać granic prywatności, jak pisać e-maile, jakie są podstawy obsługi klienta i jak rozumieć powiedzenie „klient ma zawsze rację“.


Moduł 10.
Relacje ze zleceniobiorcami i podwykonawcami
O tym, kiedy korzysta się z usług podwykonawców, jak komunikować się z nimi, żeby zbudować świetne relacje, na co zwrócić uwagę podczas sporządzania umowy z podwykonawcą i jak unikać błędów w takiej współpracy.
Moduł 11.
Autoprezentacja
O tym, jak w różnych sytuacjach przedstawić się współpracownikom, klientom, uczestnikom spotkań biznesowych i konferencji.


Moduł 12.
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne
O tym, jak nie stresować się wystąpieniami publicznymi, jak się do nich dobrze przygotować, jak opracować swoje wystąpienie w zależności od celu, który chcę osiągnąć, jak wykorzystywać prezentacje komputerowe w swoich wystąpieniach oraz jak krótko i ciekawie zaprezentować firmę na spotkaniu z klientem.
Moduł 13.
Rozmowa o podwyżce
O tym, kiedy poprosić przełożonego o taką rozmowę, jak się do niej przygotować i jakich argumentów użyć, by zwiększyć swoje szanse na powodzenie.


Moduł 14.
Urlopy i zwolnienia lekarskie
O tym, jak przygotować firmę i współpracowników do swojego urlopu oraz co robić na co dzień, żeby nasza nieobecność była jak najmniej odczuwalna.
Moduł 15.
Rezygnacja z pracy i utrata pracy
O tym, co zrobić w sytuacji zwolnienia i jakich błędów nie popełniać oraz jak z pracy rezygnują profesjonaliści.

Prowadzący
Wojciech S. Wocław – zawodowy konferansjer, szkoleniowiec, założyciel Polskiej Szkoły Etykiety, partner zarządzający w Agencji Komunikacji ŻYCIE.
Prowadzi szkolenia z savoir-vivre’u, etykiety w biznesie i dress code’u. Autor książek “Savoir-vivre, czyli jak ułatwić sobie życie” oraz „Etykieta w biznesie, czyli jak ułatwić sobie życie w pracy“ i filmowych poradników, które można oglądać na kanale „Wojciech S. Wocław“ w serwisie Youtube.
Występował w 10 krajach na 4 kontynentach. W 2017 roku jego nazwisko pojawiło się w „Rankingu najlepszych prowadzących“ magazynu PRESS. Nazywany jest ulubionym konferansjerem polskiego biznesu.
Pracuje dla największych polskich i zagranicznych firm, wykłada na uczelniach wyższych. Częsty gość programów telewizyjnych i radiowych. Więcej na www.wojciechswoclaw.pl.

Opinie
Dla osoby, która dopiero zaczyna karierę zawodową, całe szkolenie idealnie obrazuje, w jak najlepszy sposób przejść cały ten nowy i obcy proces, jakim jest znalezienie pierwszej pracy, a następnie podjęcie się jej. Każdy filmik udziela mi wyczerpującej odpowiedzi na dany temat, przedstawiony na początku. Wielki plus za slajdy w filmikach. Bardzo dobrze, że poruszane są kwestie dotyczące m.in. bezpłatnych praktyk, które nie zachęcają osób w moim wieku. Natomiast po obejrzeniu szkolenia można wyciągnąć wnioski, że takie praktyki wiele wnoszą do naszego zawodowego doświadczenia i są w stanie zaowocować w przyszłości. Z pewnością szkolenie te uspokoi każdą młodą osobę, ponieważ pokazuje, że cały ten proces nie jest straszny i uczy jak podejść do tego elegancko i profesjonalnie. Całe szkolenie wiele uczy i z pewnością pomoże w zbudowaniu profesjonalnego wizerunku oraz w opanowaniu całego procesu przez młodych pracowników. Jak dla mnie świetne i bardzo pomocne szkolenie.
Pomimo 12 letniego doświadczenia pracy na całym świecie pewne aspekty, w szczególności komunikacji ze współpracownikami, wciąż są dla mnie problematyczne. Szkolenie jest odpowiedzią na każdy ewentualny problem. Przedstawia wachlarz rozwiązań dla potencjalnie kłopotliwych sytuacji. Jest również skarbnicą wiedzy dla wszystkich adeptów, którzy dopiero zaczynają swoją zawodową karierę. Staranne i dokładne omówienie zagadnień związanych z pracą i etykietą pozwolą każdemu od pierwszego dnia rozpoczęcia pracy być profesjonalnym. Żałuje tylko, iż szkolenie to nie było dostępne 12 lat temu kiedy stawiałam swoje pierwsze kroki. Serdecznie Polecam!
Kup szkolenie
Kupując szkolenie otrzymują Państwo:
dostęp online do materiałów wideo przez okres 3 miesięcy
możliwość ściągnięcia materiałów szkoleniowych w formie pdf
Udział w przygotowaniu szkolenia brali:
Pomysł, scenariusz, prowadzenie: Wojciech S. Wocław
Kierownik produkcji: Maja Dylczyk
Operatorzy kamer: Artur Michalik, Maciej Karnas
Montaż: Maciej Karnas
Grafiki: Ivanna Androshulik
Animacje: Adam Nyk