Maja Dylczyk

dyrektor zarządzająca w Agencji Komunikacji ŻYCIE.

Od piętnastu lat zajmuje się współtworzeniem rodzinnej firmy eventowej. W tym czasie powiększyła zakres działania firmy i stworzyła nowe działy związane ze świadczeniem usług strategicznych i komunikacyjnych. W ciągu piętnastu lat swojej pracy zawodowej wyprodukowała ponad 700 wydarzeń, m.in. gal i bankietów biznesowych, konferencji, wyjazdów integracyjnych dla firm, eventów w obiektach handlowych. Jest jedną z najbardziej doświadczonych osób w branży eventowej w Polsce. Specjalizuje się w obsłudze firm rodzinnych.

Firma, którą kieruje zajmuje się obecnie tworzeniem strategii komunikacji i marketingu, produkcją wydarzeń biznesowych, organizacją całościowych strategii obchodów jubileuszy oraz szkoleniami dla polskich i międzynarodowych firm.

Do tej pory firma, którą kieruje pracowała m.in dla: Danone, Ciech, Netia, Aluprof, Triumph, Wiśniowski, Nicromet, Komsta, Żywiec Zdrój, Apsys, CBRE, Ania Holding, Smay, Carefleet.

Mówi o sobie:

Swoją drogę zawodową rozpoczęłam na początku lat 2000-nych. Był to czas stabilizacji sukcesów gospodarczych polskich firm oraz rozkwitu firm międzynarodowych w Polsce. Pracując dla największych, ale także dla tych małych firm zrozumiałam, że najważniejszym elementem dobrego życia w biznesie jest komunikacja, której wielu z nas nie poświęciło jeszcze wystarczającej ilości czasu i uwagi. Zaczęłam pracować z Wojciechem ponad 10 lat temu i jego porady oraz wiedza pozwoliły mi stworzyć firmę o której wtedy nie marzyłam. Praca z nim bardzo realnie zmieniła moje życie na lepsze i pomogła wielu moim klientom. Dołączyłam do zespołu portalu O!bycie.pl bo mam pewność, że jest to najbardziej uczciwa, rzetelna i działająca platforma ucząca zasad komunikacji i tego co warto robić w życiu i w pracy, aby żyło nam się lepiej. Wierzę, że wspólnie będziemy dzielić się tą wiedzą, aby funkcjonowało nam się w Polsce spokojniej, godniej i szczęśliwiej.

Opinie

Menu